UPDATE

Sitter här, nyduschad och fräsch och kollar på pretty little liars. Ska snart sova, men tänkte blogga lite innan, det var ju så länge sen ;)
Är faktiskt lite arg just nu. Jag har försökt blogga från mobilen flera gånger nu, men varje gång jag ska skapa ett nytt inlägg så stängs appen ner. Eftersom jag inte har haft möjlighet att blogga från datorn så har det slutat med ingen uppdatering. Får försöka se vad som är problemet...
Det har ju hänt rätt mycket sen jag bloggade sist. Jag har varit med i en gymnastiktävling, valt gymnasielinje och funderat på att färga håret. Nu när jag tänker på det så har det egentligen inte hänt så jättemycket, men det känns som om att det händer saker hela tiden.
På tal om att färga hår, jag funderar på att färga mitt hår rött igen. Inte illrött utan mer brunrött, vad tycker ni? Snälla kommentera!

xoxo / e

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram

2012-01-30 @ 17:24:14
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0