UPPDATERING SEN SIST

Wow, man håller inte alls koll på dagarna nu under sommarlovet. Dagarna bara rusar förbi och jag har inte ens märkt det.
Därför tänkte jag köra en kort uppdatering av vad som hänt sen sist jag bloggade (förutom att jag har slappat).
 
Lövmarknaden i Karlskrona, vädret var underbart och jag fick umgås med fina vänner! 
 
Efter det åkte vi till Borrby strand för att campa med kusinerna. Tyvärr var vädret inte så bra och det regnade nästan hela tiden, men mysigt var det ändå!
 
Vi åkte ett gammalt ånglok. Det var verkligen riktigt coolt, det gick inte så fort men man kunde stå ute och kolla. 
 
Min nya garderob är nu uppsatt i mitt nya rum! Känns spännande att flytta!!
 
När vi flyttat husvagnen till Ringsjö strand så fick vi besökare. De kom och hälsade på varje dag.
 
Hittade en ny datormus, älskar den! ♥
 
Lite shopping i Kristianstad!
 
Äckligt vatten, där badade jag i alla fall inte!
 
Ice slush, mums!
 
Konfirmation för bästa nästkusin! ♥
 
 
Förutom detta så har det inte hänt så mycket. Ikväll kommer tjejerna hit och så ska vi ha tjejkväll. Så mysigt!
Vad har ni gjort hittills på sommarlovet? 
 
/e

Kommentarer
Postat av: Annie ♡

SV.
Ja, verkligen!
Riktigt söt blogg!!

Svar: Tack!
supermoi

2012-07-08 @ 14:51:21
URL: http://ponnytjejenannie.blogg.se
Postat av: Annie ♡

Cool icesluch! (stavning)

Svar: Tack! Det tog ett tag för att den skulle se ut så!
supermoi

2012-07-08 @ 14:53:08
URL: http://ponnytjejenannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0