WEEKEND



Helgen började bra och slutade i katastrof kan man säga kort sagt.
 
Fredags var det "Insparken" på skolan, en heldag där 2:orna hade planerat aktiviteter för 1:orna. Vår klass var utklädda till indianer, jag hade fixat bra grejer och vädret var verkligen på vår sida. Dragkamp, säckhoppning och annat roligt stod på listan. Alla var otroligt snygga i sina indiankläder och vår klassång var superduperbra!
 
Efter ungefär hälften av aktiviteterna så lyckas min klasskompis smälla till mig i huvudet med klasskylten. Efter ett tag så började det bulta i huvudet och jag blev yr och illamående. Skolsköterskan körde tillbaka mig till skolan där jag blev hämtad. Direkt till akuten (lite smått förvånade läkare när jag kommer dit som indian) där dom konstaterar att jag fått hjärnskakning. Yippie! Snacka om att få hela helgen förstörd..
 
Bestämde mig för att åka hem ändå och hälsa på familjen. Fortfarande illamående och nu även mer förvirrad än vanligt spenderade jag helgen i Karlskrona med familj och kompisar. Åkte till Glassiären (mums!) och käkade massor med glass. (vilket inte hjälpte mot mitt illamående kan jag ju erkänna...)
 
Nu är man tillbaka i skolan och ska försöka koncentrera sig med konstant illamående, yrsel och huvudvärk. Shoo Bettan! Bara en lektion kvar nu, humör: överlycklig! 
 
xoxo / e
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0